[av_button label=’Inscripció’ link=’manually,https://formem.cat/contactecurs/’ link_target=’_blank’ size=’large’ position=’center’ label_display=» icon_select=’yes’ icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’ color=’grey’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=» admin_preview_bg=»]
A totes aquelles persones treballadores en actiu ja sigui per compte propi (Autònoms) o per compte aliè, Treballadors en ERTE i un percentatge d’Aturats. Les persones d’empreses públiques només tenen accés als cursos Transversals i amb places limitades.
Consultar – Horari: 3 Torns- Matí, Migdia o Tarda
-Habilitats de comunicació
1. El procés de comunicació
1.1. La comunicació interpersonal
1.2. Tipus de comunicacions
1.3. La comunicació eficaç
2. Anàlisi de la comunicació
2.1. Comunicació estratègica
2.2. Canals i informació
2.3. Adaptació de missatges
3. Psicologia de l’interlocutor
3.1. Claus de l’empatia
3.2. Llenguatge positiu
3.3. Raó i emoció
3.4. Les emocions bàsiques
4. Com corregir actuacions errònies i com reconèixer la feina ben feta
4.1. L’actitud assertiva
4.2. Neutralitzar comportaments agressius
4.3. Formular opinions i crítiques correctament
4.4. Prevenció de conflictes
5. Dificultats davant el oient
5.1. Barreres de la comunicació
5.2. Aconseguir l’atenció
5.3. L’expressió oral i escrita
5.4. Altres dificultats en la comunicació
6. Escolta activa
6.1. El funcionament de l’escolta
6.2. Temps lliure mental
6.3. Desenvolupar l’habilitat d’escoltar
7. Comunicació no verbal
-Intel·ligència Emocional
1. Intel·ligència Emocional. Marc conceptual i orígens
1.1. Què significa emocional? Definició d’emoció i estat emocional.
1.2. Origens: Intel·ligències Múltiples de Gardner, Intel·ligència Emocional de Goleman.
1.3. Construcció de les emocions. Conceptes bàsics sobre l’anatomia i funcionament del sistema límbic.
2. Consciència emocional .
2.1. Quines són les emocions bàsiques?
2.2. Funcions de cada emoció.
2.3. Classificació de les emocions.
3. Habilitats socials
3.1. La Intel·ligència emocional en la nostra vida quotidiana
3.2. Identificació de patrons emocionals pròpis i al·liens.
3.3. Els 4 processos bàsics per un autolideratge emocional.
3.4. Les competencies emocionals bàsiques.
3.5. La Intel·ligència emocional en les relacions intrapersonals.
3.6. La Intel·ligència emocional en les relacions interpersonals.
4. Ecologia emocional i salut
4.1. Pautes per la millora de l’ecologia emocional personal i relacional.
4.2. Relació entre gestió emocional i salut.
5. Principals aplicacions de la Intel·ligència emocional en l’entorn laboral
5.1. Millora de la comunicació i clima en els equips de treball.
5.2. Millorar qualitativa de les relacions interpersonals (dins de l’empresa i fora (clients, proveïdors).
-Neurolideratge
1. El lideratge en el s.XXI (característiques i necessitats)
1.1. Recursos neuronals desde el neurolideratge
2. Introducció a les bases i estructures cerebrals implicades en el lideratge
2.1. La triada cerebral
2.1. Els lòbuls cerebrals i funcions diferenciades
2.3. Les neurones, xarxes neuronals i neurotransmissors
2.4. Especialització hemisfèrica i deslocalització funcional
2.5. Predominància cerebral. Teoria de Benzinger i aplicació als membres de l’equip
3. Aplicació pràctica del neurolideratge
3.1. Neuroaprenentatge i neuroplasticitat
3.1.1 Ones cerebrals associades a l’aprenentatge i potenciació de les mateixes
3.1.2 Les emocions, l’aprenentatge organitzatiu i l’hipocamp
3.1.3. Eines practiques per desenvolupar el neuroaprenentatge a la organització
3.2. La creativitat
3.2.1. Les bases cerebrals de la creativitat
3.2.2. El procés creatiu. Model C.R.E.A.T.E.S
3.2.3. Potenciació de la creativitat en l’equip des d’una vessant neuro
3.3. L’equilibri cerebral
3.3.1. Sincronització d’hemisferis cerebrals per assolir el benestar personal i professional, aplicació en els equips
3.3.2. Eines per sincronitzar els hemisferis
3.4. Millora del rendiment cerebral en els equips
3.4.1. Gestió de l’estrès, higiene del son, alimentació, exercici físic, aprenentatge cognitiu
3.4.2. La felicitat a l’empresa i les seves conseqüències a nivell cerebral
3.5. Les emocions i el neurolideratge
3.5.1. Reaccions químiques emocionals
3.5.2. Eines de gestió emocional fonamentades en les reaccions cerebrals
3.5.3. Eines d’autogestió emocional que provoquen canvis cerebrals i conductuals
«Curs Subvencionat pel Consorci de la Formació Continua i finançat pel Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social»
[av_button label=’Més Info’ link=’manually,https://formem.cat/contactecurs’ link_target=» size=’small’ position=’center’ label_display=» icon_select=’yes’ icon=’ue201′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=» admin_preview_bg=»]