[av_button label=’Inscripció’ link=’manually,https://formem.cat/contactecurs/’ link_target=’_blank’ size=’large’ position=’center’ label_display=» icon_select=’yes’ icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’ color=’grey’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=» admin_preview_bg=»]
A totes aquelles persones treballadores en actiu ja sigui per compte propi (Autònoms) o per compte aliè, Treballadors en ERTE i un percentatge d’Aturats. Les persones d’empreses públiques només tenen accés als cursos Transversals i amb places limitades.
8/11 Tardes
–Marca Personal (Personal Branding)
1. Business brand & Personal brand
1.1.Concepte i evolució de les marques
1.2. Casos d’èxit i fracàs.
1.3. Tendències en els mercats.
1.4. Missió, valors i rols de les marques
2. Eines per construir una marca corporativa
2.1. Claus per a la singularitat i diferenciació
2.2. Factors de generació de confiança
2.3. Neuro – màrqueting – De les eines tradicionals a les eines 2.0
3. Estratègia de màrqueting digital en les marques»
3.1. Pla d’acció. De l’I+D al CDC (connectem, desenvolupem, compartim)
3.2. Mercadologia
3.3. Responsabilitat, valors i objectius.
3.4. Creativitat
3.5. Anàlisi de la competència
4. Personal Branding
4.1. DAFO personal
4.2. Creació del QCIP
4.3. Implantació del PDAD
4.4. Branding estratègic.
4.5. Personal Branding i mercat laboral
«Curs Subvencionat pel Consorci de la Formació Continua i finançat pel Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social»
[av_button label=’Més Info’ link=’manually,https://formem.cat/contactecurs’ link_target=» size=’small’ position=’center’ label_display=» icon_select=’yes’ icon=’ue201′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=» admin_preview_bg=»]