Cargando Eventos

« Todos los Eventos

Curs Xarxes Socials i Marca Personal

2 mayo-19:00 - 13 junio-21:00

- Gratuito

 

DIRIGIT A

A totes aquelles persones treballadores en actiu ja sigui per compte propi (Autònoms) o per compte aliè, Treballadors en ERTE i un percentatge d’Aturats. Les persones d’empreses públiques només tenen accés als cursos Transversals i amb places limitades.

INICI

Consultar – Horari: 3 Torns- Matí, Migdia o Tarda

OBJECTIUS:

  • Dominar els principis del Màrqueting on line i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals on line existents.
  • Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar els seus efectes utilitzant-les de forma coordinada.
  • Analitzar converses i/o opinions a les xarxes socials sobre productes o marques.
  • Dominar les tècniques per a la generació de reputació on line positiva sobre una empresa, producte o servei.
  • Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.
  • Fomentar l’autoaprenentatge, ja que les eines que s’utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se actualitzat.
  • Afavorir el desenvolupament de les següents competències en l’alumnat: competència comunicativa lingüística i audiovisual, tractament de la informació i competència digital, competència d’aprendre a aprendre, competència d’autonomia i iniciativa personal, competència en el coneixement i la interacció amb el món Online i competència social.
  • Conèixer els diferents models de marca personal que millor s’adaptin a un mateix i a la seva organització.
  • Dominar el QCIP (Quadre de Comandament Integral Personal) per una bona implantació del PDAD (Planificar- Desplegar- Actuar- Desafiar).
  • Analitzar l’evolució del mercat en marques per l’autoaprenentatge i millora de la reputació.
  • Conèixer les eines bàsiques en creació i gestió de marca personal i empresarial en productes o serveis.
  • Identificar les claus per la diferenciació i singularitat de la pròpia marca: competència d’aprendre a aprendre, competència d’autonomia i iniciativa personal i competència social.

CONTINGUTS – 80h

-Community Manager

1. Social Media i Community Management

1.1. Xarxes socials i comunitats.
1.2. Fixar els objectius d’un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, fidelization.
1.3. La figura del Community Manager: funcions i responsabilitats.
1.4. Com dinamitzar comunitats on line.
1.5. Com treballar continguts en social media.

2. Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials

3. Facebook

3.1. Facebook. Característiques principals.
3.2. Fanpages a Facebook: Com gestionar-les? Com fer-les créixer?
3.3. Engagement. Com aconseguir engagement amb la comunitat?
3.4. Pestanyes i aplicacions a Facebook.

4. Twitter

4.1. Twitter. Característiques principals
4.2. Llenguatge específic de Twitter.
4.3. Com augmentar el número de followers.

5. Pinterest, Youtube, Linkedin, imatge social i vídeo màrqueting

5.1. Pinterest, la plataforma visual.
5.2. Google+: Característiques principals.
5.3. LinkedIn. Característiques principals.
5.4. Gestionar els contactes a Linkedin.
5.5. Com elaborar i optimitzar un CV a Linkedin (com millorar un extracte amb paraules clau).
5.6. Imatge social: Instagram, Flikr. Pinterest (la plataforma visual per a e-commerce).
5.7. Principis del videomàrqueting. YouTube, Vimeo i Vine.

6. Eines del Community Manager

6.1. HootSuite i TweetDeck.
6.2. Isuu, Slideshare i Prezi: compartir presentacions i pdfs.
6.3. Mailchimp: disseny de newsletters i e-mailing.

7. Mètriques i estratègies de Social Media

7.1. Mètriques i KPIs de Social Media.
7.2. Analítica i monitorització en el camp del Social Media.

-Marca Personal (Personal Branding)

1. Business brand & Personal brand

1.1.Concepte i evolució de les marques
1.2. Casos d’èxit i fracàs.
1.3. Tendències en els mercats.
1.4. Missió, valors i rols de les marques

2. Eines per construir una marca corporativa

2.1. Claus per a la singularitat i diferenciació
2.2. Factors de generació de confiança
2.3. Neuro – màrqueting – De les eines tradicionals a les eines 2.0

3. Estratègia de màrqueting digital en les marques”

3.1. Pla d’acció. De l’I+D al CDC (connectem, desenvolupem, compartim)

3.2. Mercadologia
3.3. Responsabilitat, valors i objectius.
3.4. Creativitat
3.5. Anàlisi de la competència

4. Personal Branding

4.1. DAFO personal
4.2. Creació del QCIP
4.3. Implantació del PDAD
4.4. Branding estratègic.
4.5. Personal Branding i mercat laboral

 

“Curs Subvencionat pel Consorci de la Formació Continua i finançat pel Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social”

 

 

Detalles

Comienza:
2 mayo-19:00
Finaliza:
13 junio-21:00
Precio:
Gratuito
Categorías del Evento:
,
formem.cat

Organizador

Formem centre Reus 2
Teléfono:
977302652
Correo electrónico:
formem@formem.cat
Ver la web Organizador

Local

Reus – 2
C/ Antoni Bofarull, 17
Reus, 43202 Espanya
+ Google Map
Teléfono:
977302652
Ver la web Local

Detalles

Comienza:
2 mayo-19:00
Finaliza:
13 junio-21:00
Precio:
Gratuito
Categorías del Evento:
,
formem.cat

Organizador

Formem centre Reus 2
Teléfono:
977302652
Correo electrónico:
formem@formem.cat
Ver la web Organizador

Local

Reus – 2
C/ Antoni Bofarull, 17
Reus, 43202 Espanya
+ Google Map
Teléfono:
977302652
Ver la web Local
Open chat
Puedo ayudarte
Grup Formem
Hola,
¿Podemos ayudarte?