Cargando Eventos

« Todos los Eventos

  • Este evento ha pasado.

Curs Web i Marketing Digital

marzo 14-19:00 - abril 25-21:00

Gratuito

[av_button label=’Inscripció’ link=’manually,https://formem.cat/contactecurs/’ link_target=’_blank’ size=’large’ position=’center’ label_display=» icon_select=’yes’ icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’ color=’grey’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=» admin_preview_bg=»]

 

DIRIGIT A

A totes aquelles persones treballadores en actiu ja sigui per compte propi (Autònoms) o per compte aliè, Treballadors en ERTE i un percentatge d’Aturats. Les persones d’empreses públiques només tenen accés als cursos Transversals i amb places limitades.

INICI

Consultar – Horari: 3 Torns- Matí, Migdia o Tarda

Objectius:

  • Aprendre a mesurar resultats de Màrqueting Digital: accions en xarxes socials, SEO, SEM, mail
    Màrqueting.
  • Aprendre a fixar i aconseguir objectius SMART en Màrqueting Digital.
  • Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes Digitals.
  • Presentar les formes de comercialització electrònica, dominant els paràmetres per a la venda en
    Internet, i valorar la incidència que té el comerç electrònic per a l’economia global i el desenvolupament
    empresarial.

CONTINGUTS – 95h

-Analítica Web i pla de Màrqueting digital.

1. Fixar els objectius d’un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, loyalty
2. Sense analítica estem Cecs
3. El mètode Lean: Fail fast, fail cheap.
4. El Pla de Màrqueting Digital

4.1. Auditoria
4.2. Estudi de la competència
4.3. Anàlisi DAFO
4.4. Anàlisi de l’Audiència
4.5. Fixar Objectius: SMART goals i KPI
4.6. Tècniques de Màrqueting Digital a curt, mitjà i llarg termini
4.7. Fixar un calendari d’implementació
4.8. Fixar un pressupost
4.9. Avaluar el Pla de Màrqueting Digital

5. Analítica Web aplicada a Xarxes Socials.
6. Analítica Web aplicada a Botigues Virtuals
7. Analítica Web aplicada a projectes SEO
8. Eines per a analitzar: connectar WordPress amb Google Analytics i Webmasters, connectar WordPress
amb MailChimp / Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics / Instagram Analytics / LinkedIn

-Comerç electrònic i Botiga Virtual

1. La botiga on-line

1.1. Què és l’ecommerce?
1.2. Avantatges i inconvenients del comerç electrònic
1.3. Botigues virtuals, tipus de comerç B2B, B2C I B2B2C

2. Eines per crear una botiga en línia

2.1. Etapes prèvies a la creació de la botiga virtual; estructura.
2.2. Posada en marxa d’una botiga virtual.
2.3. Normativa sobre protecció de dades i comerç electrònic .

3. Publicitat i màrqueting on–line

3.1. Catàlegs en línia
3.2. Publicitat de la botiga virtual
3.3. Pla de màrqueting on-line
3.4. Xarxes socials a la botiga on-line
3.5. Tècniques de fidelització

4. Logística

4.1. Procés de compres
4.2. Gestió de comandes
4.3. Sistema de pagament
4.4. Distribució : Enviaments de mercaderia

5. Atenció al client

 

«Curs Subvencionat pel Consorci de la Formació Continua i finançat pel Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social»

 

 

 

 

[av_button label=’Més Info’ link=’manually,https://formem.cat/contactecurs’ link_target=» size=’small’ position=’center’ label_display=» icon_select=’yes’ icon=’ue201′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=» admin_preview_bg=»]

Detalles

Comienza:
marzo 14-19:00
Finaliza:
abril 25-21:00
Precio:
Gratuito
Categorías del Evento:
,
Web:
formem.cat

Organizador

Formem centre Reus 2
Teléfono:
977302652
Correo electrónico:
formem@formem.cat
Ver la web Organizador

Local

Reus – 2
C/ Antoni Bofarull, 17
Reus, 43202 Espanya
+ Google Map
Teléfono:
977302652
Ver la web Local
Open chat
1
Puedo ayudarte
Grup Formem
Hola,
¿Podemos ayudarte?