[av_button label=’Inscripció’ link=’manually,https://formem.cat/contactecurs/’ link_target=’_blank’ size=’large’ position=’center’ label_display=» icon_select=’yes’ icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’ color=’grey’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=» admin_preview_bg=»]
A totes aquelles persones treballadores en actiu ja sigui per compte propi (Autònoms) o per compte aliè, Treballadors en ERTE i un percentatge d’Aturats. Les persones d’empreses públiques només tenen accés als cursos Transversals i amb places limitades.
Consultar – Horari: 3 Torns- Matí, Migdia o Tarda
-Analítica Web i pla de Màrqueting digital.
1. Fixar els objectius d’un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, loyalty
2. Sense analítica estem Cecs
3. El mètode Lean: Fail fast, fail cheap.
4. El Pla de Màrqueting Digital
4.1. Auditoria
4.2. Estudi de la competència
4.3. Anàlisi DAFO
4.4. Anàlisi de l’Audiència
4.5. Fixar Objectius: SMART goals i KPI
4.6. Tècniques de Màrqueting Digital a curt, mitjà i llarg termini
4.7. Fixar un calendari d’implementació
4.8. Fixar un pressupost
4.9. Avaluar el Pla de Màrqueting Digital
5. Analítica Web aplicada a Xarxes Socials.
6. Analítica Web aplicada a Botigues Virtuals
7. Analítica Web aplicada a projectes SEO
8. Eines per a analitzar: connectar WordPress amb Google Analytics i Webmasters, connectar WordPress
amb MailChimp / Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics / Instagram Analytics / LinkedIn
-Comerç electrònic i Botiga Virtual
1. La botiga on-line
1.1. Què és l’ecommerce?
1.2. Avantatges i inconvenients del comerç electrònic
1.3. Botigues virtuals, tipus de comerç B2B, B2C I B2B2C
2. Eines per crear una botiga en línia
2.1. Etapes prèvies a la creació de la botiga virtual; estructura.
2.2. Posada en marxa d’una botiga virtual.
2.3. Normativa sobre protecció de dades i comerç electrònic .
3. Publicitat i màrqueting on–line
3.1. Catàlegs en línia
3.2. Publicitat de la botiga virtual
3.3. Pla de màrqueting on-line
3.4. Xarxes socials a la botiga on-line
3.5. Tècniques de fidelització
4. Logística
4.1. Procés de compres
4.2. Gestió de comandes
4.3. Sistema de pagament
4.4. Distribució : Enviaments de mercaderia
5. Atenció al client
«Curs Subvencionat pel Consorci de la Formació Continua i finançat pel Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social»
[av_button label=’Més Info’ link=’manually,https://formem.cat/contactecurs’ link_target=» size=’small’ position=’center’ label_display=» icon_select=’yes’ icon=’ue201′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=» admin_preview_bg=»]