DESCRIPCIÓ
- Conforcat (Consorci per la formació contínua de Catalunya)
-
La formació d’oferta per a treballadors ocupats té per objecte oferir-los una formació que atengui els requeriments de productivitat i competitivitat de les empreses, les necessitats d’adaptació als canvis en el sistema productiu i les possibilitats de promoció professional i desenvolupament personal dels treballadors, de manera que els capaciti per a l’exercici qualificat de les diferents professions i els permeti millorar la seva ocupabilitat.
Aquesta oferta ha d’atendre les necessitats no cobertes per la formació programada per les empreses i s’ha de desenvolupar de manera complementària a aquesta mitjançant programes de formació que incloguin accions formatives que responguin a necessitats de caràcter tant sectorial com transversal, així com les específiques de les persones treballadores del règim d’autònoms i de l’economia social. També ha de facilitar l’obtenció de certificats de professionalitat i del reconeixement efectiu de les competències adquirides per l’experiència laboral.
Programes de formació de caràcter transversal
Estan constituïts per accions formatives dirigides a l’obtenció de competències transversals a diversos sectors de l’activitat econòmica per donar resposta a les tendències identificades i afavorir l’ocupabilitat i la mobilitat intersectorial dels treballadors.
Programes de formació de caràcter sectorial
Estan constituïts per accions formatives dirigides a la formació de les persones treballadores amb la finalitat de desenvolupar formació d’interès general per a un determinat sector i per a satisfer necessitats específiques de formació del mateix.
Programes de qualificació i reconeixement professional
Fan referència a l’oferta modular d’accions formatives dirigides a l’obtenció d’un certificat de professionalitat i als processos que avaluen i acrediten les competències professionals adquirides per l’experiència laboral.
DIRIGIT A
A totes aquelles persones treballadores en actiu ja sigui per compte propi (Autònoms) o per compte aliè. Les persones d’empreses públiques només tenen accés als cursos Transversals i amb places limitades.
INICI
Octubre- Tardes.
CONTINGUTS – 50h
- 1. Social Media i Community Management
1.1. Xarxes socials i comunitats.
1.2. Fixar els objectius d’un projecte Online: Acquisition,
engagement, conversion, fidelization.
1.3. La figura del Community Manager: funcions i responsabilitats.
1.4. Com dinamitzar comunitats on line.
1.5. Com treballar continguts en social media.
2. Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials
3. Facebook
3.1. Facebook. Característiques principals.
3.2. Fanpages a Facebook: Com gestionar-les? Com fer-les
créixer?
3.3. Engagement. Com aconseguir engagement amb la comunitat?
3.4. Pestanyes i aplicacions a Facebook.
4. Twitter
4.1. Twitter. Característiques principals
4.2. Llenguatge específic de Twitter.
4.3. Com augmentar el número de followers.
5. Pinterest, Google+, Linkedin, imatge social i vídeo màrqueting
5.1. Pinterest, la plataforma visual.
5.2. Google+: Característiques principals.
5.3. LinkedIn. Característiques principals.
5.4. Gestionar els contactes a Linkedin.
5.5. Com elaborar i optimitzar un CV a Linkedin (com millorar un
extracte amb paraules clau).
5.6. Imatge social: Instagram, Flikr. Pinterest (la plataforma visual
per a e-commerce).
5.6. Principis del videomàrqueting. YouTube, Vimeo i Vine.
6. Eines del Community Manager
6.1. HootSuite i TweetDeck.
6.2. Isuu, Slideshare i Prezi: compartir presentacions i pdfs.
6.3. Mailchimp: disseny de newsletters i e-mailing.
7. Mètriques i estratègies de Social Media
7.1. Mètriques i KPIs de Social Media.
7.2. Analítica i monitorització en el camp del Social Media.
Curs Subvencionat pel Consorci de la Formació Continua i finançat pel Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social”