Cargando Eventos

« Todos los Eventos

  • Este evento ha pasado.

Curs Comerç electrònic i Botiga Virtual

marzo 28-19:00 - mayo 9-21:00

Gratuito

[av_button label=’Inscripció’ link=’manually,https://formem.cat/contactecurs/’ link_target=’_blank’ size=’large’ position=’center’ label_display=» icon_select=’yes’ icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’ color=’grey’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=» admin_preview_bg=»]

 

DIRIGIT A

A totes aquelles persones treballadores en actiu ja sigui per compte propi (Autònoms) o per compte aliè, Treballadors en ERTE i un percentatge d’Aturats. Les persones d’empreses públiques només tenen accés als cursos Transversals i amb places limitades.

INICI

Consultar – Horari: 3 Torns- Matí, Migdia o Tarda

Objectius:

  • Presentar les formes de comercialització electrònica, dominant els paràmetres per a la venda en Internet, i valorar la incidència que té el comerç electrònic per a l’economia global i el  desenvolupament empresarial.
  • Conèixer la història de les xarxes socials des del seu inici fins a l’actualitat.
  • Comprendre la tipologia de xarxes socials.
  • Aprendre com compartir continguts a la xarxa i el paper de la gestió de la reputació.

CONTINGUTS – 75h

-Comerç electrònic i Botiga Virtual

1. La botiga on-line

1.1. Què és l’ecommerce?
1.2. Avantatges i inconvenients del comerç electrònic
1.3. Botigues virtuals, tipus de comerç B2B, B2C I B2B2C

2. Eines per crear una botiga en línia

2.1. Etapes prèvies a la creació de la botiga virtual; estructura.
2.2. Posada en marxa d’una botiga virtual.
2.3. Normativa sobre protecció de dades i comerç electrònic .

3. Publicitat i màrqueting on–line

3.1. Catàlegs en línia
3.2. Publicitat de la botiga virtual
3.3. Pla de màrqueting on-line
3.4. Xarxes socials a la botiga on-line
3.5. Tècniques de fidelització

4. Logística

4.1. Procés de compres
4.2. Gestió de comandes
4.3. Sistema de pagament
4.4. Distribució : Enviaments de mercaderia

5. Atenció al client

-Xarxes Socials

1. Història de les xarxes socials, evolució i situació actual

2. Tipologia de xarxes socials

2.1. Planificar estratègia a les xarxes socials
2.2. Estratègia a Facebook
2.3. Estratègia a Twitter
2.4. Estratègia a Linkedin
2.5. Estratègia a Google + a Estratègia a Youtube
2.6. Estratègia a Pinterest
2.7. Estratègia a Instagram
2.8. Anàlisis a les xarxes socials

3. Compartir coneixements i continguts a la xarxa

3.1. Com gestionar els continguts a cada xarxa

4. Seguretat i imatge a les xarxes socials

«Curs Subvencionat pel Consorci de la Formació Continua i finançat pel Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social»

 

 

[av_button label=’Més Info’ link=’manually,https://formem.cat/contactecurs’ link_target=» size=’small’ position=’center’ label_display=» icon_select=’yes’ icon=’ue201′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=» admin_preview_bg=»]

Detalles

Comienza:
marzo 28-19:00
Finaliza:
mayo 9-21:00
Precio:
Gratuito
Categorías del Evento:
,
Web:
formem.cat

Organizador

Formem centre Reus
Teléfono
977321709
Correo electrónico
formem@formem.cat
Ver la web del Organizador

Local

Reus
Camí de Riudoms nº40
Reus, Tarragona 43202 Espanya
+ Google Map
Teléfono
977321709
Ver la web del Local
Open chat
1
Puedo ayudarte
Escanea el código
Grup Formem
Hola,
¿Podemos ayudarte?