[av_button label=’Inscripció’ link=’manually,https://formem.cat/contactecurs/’ link_target=’_blank’ size=’large’ position=’center’ label_display=» icon_select=’yes’ icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’ color=’grey’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=» admin_preview_bg=»]
A totes aquelles persones treballadores en actiu ja sigui per compte propi (Autònoms) o per compte aliè, Treballadors en ERTE i un percentatge d’Aturats. Les persones d’empreses públiques només tenen accés als cursos Transversals i amb places limitades.
Consultar – 2 Tardes Setmana
-Eines i instruments d’avaluació per a formadors
1. Avaluació en formació per a l’ocupació aplicada a les diferents modalitats d’impartició
1.1. L’avaluació de l’aprenentatge
1.2. L’avaluació per competències
2. Elaboració de proves per a l’avaluació de continguts teòrics
2.1. Avaluació d’aprenentatges simples: proves objectives
2.2. Avaluació d’aprenentatges complexos: exercici interpretatiu, proves d’assaig, proves orals, entre altres
3. Disseny i elaboració de proves d’avaluació de pràctiques adaptades a la modalitat d’impartició
3.1. Criteris per a l’elaboració de pràctiques presencials i en línia
3.2. Criteris per a la correcció
3.3. Instruccions per a l’aplicació de les proves: alumnat i docents
4. Avaluació i seguiment del procés formatiu conforme a la formació presencial i en línia
4.1. Establiment de criteris i indicadors d’avaluació
4.2. Aplicació de tècniques quantitatives i qualitatives de recollida d’informació
4.3. Informes de seguiment i avaluació de les accions formatives
4.4. Pla de seguiment
-Recursos didàctics específics
1. Principals recursos didàctics que es poden posar en pràctica a l’educació
1.1. Introducció al recurs didàctic: narracions digitals augmentades i videojocs amb LEGO® WeDo i Scratch
2. Criteris d’utilització, posada en marxa i avaluació, tenint en compte el nivell educatiu dels alumnes i la metodologia
2.1. Introducció al sistema LEGO Mindstorms® EV3
2.2. Programació de robots amb el programari LEGO Mindstorms® EV3
2.3. Disseny, tecnologia i enginyeria amb robots, una altra forma d’aprendre (APB)
2.4. Experiències de centres educatius. La robòtica dins del currículum
2.5. Programació de EV3 amb entorns oberts de programació: Open Roberta Lab
2.6. Possibilitats de la robòtica educativa a l’aula
-Com dissenyar, gestionar i tutoritzar cursos e-Learning
1. La formació online com a eina per a la gestió del coneixement.
1.1. La democratització del coneixement.
1.2. Objectius de l’E-learning
1.3. Origen i evolució.
2. De l’aula presencial a l’aula virtual.
2.1. Beneficis i inconvenients de l’E-learning
2.2. L’entorn virtual d’aprenentatge.
2.3. La comunicació a l’aula virtual. Recursos online
3. Planificació de l’acció formativa:
3.1. Factors clau per a dissenyar el contingut E-learning
3.2. Disseny pedagògic i instrucciona
3.3. Aprofitament i transferència.
4. Disseny específic d’activitats d’aprenentatge i tècniques d’avaluació a través de suports digitals.
4.1. Recursos i programes existents.
4.2. Espais virtuals per al treball col·laboratiu i la interacció. Facebook, Twitter, Youtube, Google docs.
4.3. Eines multimèdia i transmèdia.
5. Mètodes, estratègies i eines tutorials.
5.1. La importància de la motivació en la metodologia e-learning
5.2. Pla d’acció tutorial en e-Learning. La teletutorització
5.3. Seguiment de l’aprenentatge. El teletutor
6. Avaluació de la formació
6.1. Concepte i tipus d’avaluacions
6.2. Instruments i recursos per avaluar la formació e-learning
[av_button label=’Més Info’ link=’manually,https://formem.cat/contactecurs’ link_target=» size=’small’ position=’center’ label_display=» icon_select=’yes’ icon=’ue201′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=» admin_preview_bg=»]