Cargando Eventos

« Todos los Eventos

  • Este evento ha pasado.

Creixement Personal per a Docents

agosto 2-16:00 - 19:30

Gratuito

[av_button label=’Inscripció’ link=’manually,https://formem.cat/contactecurs/’ link_target=’_blank’ size=’large’ position=’center’ label_display=» icon_select=’yes’ icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’ color=’grey’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=» admin_preview_bg=»]

 

DIRIGIT A

A totes aquelles persones treballadores en actiu ja sigui per compte propi (Autònoms) o per compte aliè, Treballadors en ERTE i un percentatge d’Aturats. Les persones d’empreses públiques només tenen accés als cursos Transversals i amb places limitades.

INICI

Consultar – 2 Tardes Setmana

OBJECTIUS

  • Definir i aplicar els conceptes d’aptitud, actitud, valors i interessos dels nostres alumnes.
  • Millorar les competències de l’educació emocional a l’escola i a la vida.
  • Ser capaç de desenvolupar habilitats i destreses que permetin resoldre situacions conflictives amb la màxima eficàcia possible.

CONTINGUTS – 65h

-Motivació dels alumnes a l’aula.

1. Què és la motivació i els seus tipus
2. Les claus per a una motivació eficaç
3. El professor
4. Principis metodològics
5. Els alumnes. donar raons que els automotiven
6. Principis de motivació

-Educació Emocional a l’aula

1. Què és una emoció?

1.1. Definició d’emoció i estat emocional.
1.2. Construcció de les emocions.

2. Intel·ligència Emocional: De Howard Garner a Daniel Goleman.

2.1. Intel·ligència interpersonal i intrapersonal.
2.2. Les competències emocionals.
2.3. Consciència Emocional.
2.4. Reconèixer emocions. Emocions bàsiques i funcions de les emocions.
2.5. La vivència emocional.
2.6. Regulació Emocional.
2.7. La gestió de les emocions dins i fora de l’aula.
2.8. Tècniques per treballar l’estrès.
2.9. Autonomia Emocional.
2.10. L’autoestima.
2.11. La resiliència.

2.12. La motivació.
2.13. Habilitats Socials.
2.14. Comunicació assertiva.
2.15. Empatia i escolta activa.
2.16. Dinàmiques cooperatives per afavorir les relacions interpersonals en el grup classe i en el claustre.
2.17. Benestar i alegria com a motors de l’aprenentatge.
2.18. Aplicacions de l’Educació Emocional a l’aula i a la comunitat educativa.
2.19. Dissenyar activitats a l’aula per a treballar les competències emocionals.
2.20. Conèixer les emocions bàsiques.
2.21. Aprendre a expressar les emocions i tècniques de regulació.
2.22. Treballar la comunicació entre iguals des del respecte i l’acceptació.
2.23. Promoure accions de comunicació assertiva i de motivació dins el claustre.
2.24. Donar a conèixer l’educació emocional a les famílies.
2.25. Les entrevistes
2.26. Disseny de xerrades
2.27. La neurociència i l’Educació Emocional.

-Educació Emocional a l’aula

1. El procés de la comunicació i la resolució de conflictes.

1.1. La comunicació interpersonal
1.2. Tipus de comunicacions
1.3. La comunicació eficaç
1.4. Resolució de conflictes en la nostra vida. Comunicació i resolució de conflictes.

2. Resolució assertiva dels conflictes.

2.1. Conflictes que ens envolten i la seva gestió.
2.2. Habilitats per a una comunicació eficaç.
2.3. Escolta activa, rapport, feed-back, el missatge.
2.4. L’assertivitat: què és, com parlar amb assertivitat i desenvolupar-la.
2.5. Gestió de les emocions. Conèixer les nostres emocions i aprendre a gestionar-les.

3. Empatia: habilitat per resoldre conflictes.

3.1. Empatia i estils de comportament. Establiment d’acords mútuament favorables i negociació eficaç.
3.2. Empatia: què és, com aplicar-la i com desenvolupar-la.
3.3. Estils de comportament: entendre i aprendre com es comporta la persona per millorar l’empatia.
3.4. Gestionar i aconseguir acords favorables per a les dues parts.
3.5. Negociar eficaçment (guanyar-guanyar)
3.6. Els diferents tipus de conflictes

4. Metodologia per resoldre conflictes.

4.1. Metodologia efectiva per a resoldre conflictes.
4.2. La mediació i la negociació.
4.3. Com arribar a acords favorables

5. Els estils de negociació.

5.1. Models de negociació: Negociació per posició, Negociació per principis i Negociació per situació.
5.2. Fases de la negociació:
5.3. Preparació de la negociació
5.4. Definició dels objectius: Anàlisis de les solucions, establiment dels objectius concrets de la negociació, pla de concessions
5.5. Estudi del mitjà
5.6. Estudi dels homes i els seus mòbils: argumentari, regles del joc, assaig, supòsit fals
5.7. Planificació de la negociació
5.8. Avaluació de la relació de forces La identitat global
5.9. Els valors
5.10. Els estatuts
5.11. Els poders
5.12. Estratègies per una negociació eficaç: determinació de possibles acords que cal negociar
5.13. La banda de objectius
5.14. Conducció de la negociació
5.15. Discussió
5.16. La informació en la negociació
5.17. Problemes de forma
5.18. Propostes

«Curs Subvencionat pel Consorci de la Formació Continua i finançat pel Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social»

 

[av_button label=’Més Info’ link=’manually,https://formem.cat/contactecurs’ link_target=» size=’small’ position=’center’ label_display=» icon_select=’yes’ icon=’ue201′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=» admin_preview_bg=»]

 

Detalles

Fecha:
agosto 2
Hora:
16:00 - 19:30
Precio:
Gratuito
Categorías del Evento:
, ,
Web:
formem.cat

Organizadores

Formem centre Reus
Formem centre Valls
Formem centre Tortosa

Local

Reus
Camí de Riudoms nº40
Reus, Tarragona 43202 Espanya
+ Google Map
Teléfono:
977321709
Ver la web Local
Open chat
1
Puedo ayudarte
Grup Formem
Hola,
¿Podemos ayudarte?