DESCRIPCIÓ
- La formació contínua per a treballadors ocupats té per objecte oferir-los una formació que atengui els requeriments de productivitat i competitivitat de les empreses, les necessitats d’adaptació als canvis en el sistema productiu i les possibilitats de promoció professional i desenvolupament personal dels treballadors, de manera que els capaciti per a l’exercici qualificat de les diferents professions i els permeti millorar la seva ocupabilitat.
-
El Consorci impulsa i gestiona programes de formació, tant sectorials com transversals, i altres programes de qualificació professional com l’acreditació de competències professionals o les accions de suport de la formació.
- Programes de formació de caràcter transversal
Estan constituïts per accions formatives dirigides a l’obtenció de competències transversals a diversos sectors de l’activitat econòmica per donar resposta a les tendències identificades i afavorir l’ocupabilitat i la mobilitat intersectorial dels treballadors. - Programes de formació de caràcter sectorial
Estan constituïts per accions formatives dirigides a la formació de les persones treballadores amb la finalitat de desenvolupar formació d’interès general per a un determinat sector i per a satisfer necessitats específiques de formació del mateix. - Programes de qualificació i reconeixement professional
Fan referència als processos que avaluen i acrediten les competències professionals adquirides per l’experiència laboral, els processos d’acreditació de competències.
- Programes de formació de caràcter transversal
DIRIGIT A
A totes aquelles persones Treballadores que vulguin formar-se en Anglès.
REQUISITS MÍNIMS D’ACCÉS
- Treballadors o Autònoms.
INICI
24 de Febrer
CONTINGUTS – 60h
Corresponents al Nivell B1 del Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües (MCERL) Aquest nivell està desglossat en 4 subnivells. La present acció formativa correspon al quart dels subnivells.
A. COMPETÈNCIES LINGÜÍSTIQUES
A.1 Continguts lexicosemàntics
A.2 Continguts gramaticals
A.3 Continguts ortogràfics
A.4 Continguts fonètics i fonològics
B. COMPETÈNCIES SOCIOLINGÜÍSTIQUES I SOCIOCULTURALS
C. COMPETÈNCIES PRAGMÀTIQUES
C.1 Continguts funcionals
C.2 Continguts discursius