[av_button label=’Inscripció’ link=’manually,https://formem.cat/contactecurs/’ link_target=’_blank’ size=’large’ position=’center’ label_display=» icon_select=’yes’ icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’ color=’grey’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=» admin_preview_bg=»]
A totes aquelles persones treballadores en actiu ja sigui per compte propi (Autònoms) o per compte aliè, Treballadors en ERTE i un percentatge d’Aturats. Les persones d’empreses públiques només tenen accés als cursos Transversals i amb places limitades.
2/11 Tardes
1. El màrqueting directe com a part del pla de màrqueting.
2. El pla de màrqueting directe
2.1. Anàlisi de la situació
2.2. Determinació d’objectius
2.3. Selecció i elaboració d’estratègies
2.4. Pressupost
2.5. Seguiment
3. Estratègies d’interacció amb els clients.
3.1. Estructura d’un pla de màrqueting relacional
3.2. Fases del procés de màrqueting relacional
3.3. La base de dades como eina útil
3.4. Segmentació i explotació de la base de dades .
4. Estratègies de fidelització i venda.
4.1. Elements clau d’un pla de fidelització.
4.2. Estratègies de retenció. Vincles.
«Curs Subvencionat pel Consorci de la Formació Continua i finançat pel Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social»
[av_button label=’Més Info’ link=’manually,https://formem.cat/contactecurs’ link_target=» size=’small’ position=’center’ label_display=» icon_select=’yes’ icon=’ue201′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=» admin_preview_bg=»]