
DESCRIPCIÓ
- El programa de formació d’oferta en àrees prioritàries (FOAP) ofereix a les persones treballadores, preferentment en situació d’atur i demandants d’ocupació, una formació d’acord amb el seu potencial i adaptada a les necessitats del mercat laboral.L’objectiu d’aquest programa és, a través d’una formació personalitzada subvencionada, afavorir la productivitat i la competitivitat de les empreses, així com la qualificació i promoció de les persones treballadores.
- Aquest curs té les competències de realitzar operacions de la gestió administrativa de la compravenda de productes i serveis, tresoreria i personal, així com la introducció de registres comptables predefinits, prèvia obtenció i processament i arxiu de la informació i documentació necessària mitjançant els suports convencionals o informàtics adequats, seguint instruccions definides, en condicions de seguretat, respecte a la normativa vigent i atenent a criteris de qualitat definits en l’organització.
DIRIGIT A
A totes aquelles persones aturades que vulguin formar-se en la branca d’administració i que actualment estiguin en situació d’Atur.
OCUPACIONS O LLOCS DE TREBALL RELACIONATS.
- Treballador/a administratiu de comptabilitat, en general.
- Auxiliar administratiu de cobraments i pagaments.
- Auxiliar administratiu de facturació.
- Treballador administratiu comercial, en general
- Auxiliar administratiu comercial
- Auxiliar de suport administratiu de compra i venta.
- Treballador/a administratiu de serveis de personal.
- Auxiliar administratiu del departament de recursos humans.
- Treballador/a administratiu, en general
- Treballador/a administratiu amb tasques d’atenció al públic no classificat sota altres epígrafs.
- Auxiliar administratiu de les diferents Administracions públiques.
REQUISITS MÍNIMS D’ACCÉS
- Graduat Escolar/ ESO/ Grau Mitjà.
- En cas contrari s’ha de fer una prova de competències.
INICI
Novembre- Matins
CONTINGUTS
MF0976 Operacions administratives comercials. (160h)
- UF0349 Atenció al client en el procés comercial.
- UF050 Gestió administrativa del procés comercial.
- UF0351 Aplicacions informàtiques de la gestió comercial.
MF0979 Gestió operativa de tresoreria. (90h)
MF0980 Gestió auxiliar de personal (90h)
MF0981 Registre comptable (120h)
- Plà general comptable
- Aplicacions informàtiques de comptabilitat.
MF0973 Grabació de dades. (90h)
MF0978 Gestió d’arxius (60h)
MF0233 Ofimàtica (190h)
- Sistema operatiu, Cerca de la informació: Internet/Intranet i correu electrònic.
- Aplicacions informàtiques de tractament de textos.
- Aplicacions informàtiques de full de càlcul.
- Aplicacions informàtiques de bases de dades relacionals.
- Aplicacions informàtiques per presentacions gràfiques d’informació.