Cargando Eventos

« Todos los Eventos

  • Este evento ha pasado.

Coneixe’t Millor

abril 19-18:00 - mayo 31-21:00

Gratuito

[av_button label=’Inscripció’ link=’manually,https://formem.cat/contactecurs/’ link_target=’_blank’ size=’large’ position=’center’ label_display=» icon_select=’yes’ icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’ color=’grey’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=» admin_preview_bg=»]

 

DIRIGIT A

A totes aquelles persones treballadores en actiu ja sigui per compte propi (Autònoms) o per compte aliè, Treballadors en ERTE i un percentatge d’Aturats. Les persones d’empreses públiques només tenen accés als cursos Transversals i amb places limitades.

INICI

Consultar – Horari: 3 Torns- Matí, Migdia o Tarda

Objectius:

  • Adquirir l’habilitat i conèixer els sistemes subjectius de comunicació.
  • Entendre el missatge per tots els mitjans de comunicació.
  • Transmetre el missatge de forma correcta i aconseguint la màxima comprensió del receptor.
  • Identificar i manegar la comunicació verbal i no verbal.
  • Comunicar de manera congruent el missatge i identificar les incongruències.
  • Millorar la capacitació professional per poder utilitzar la intel·ligència emocional en el treball.
  • Aprendre què és la Intel·ligència Emocional i quin impacte té a la nostra vida a nivell cognitiu, actitudinal i psicològic
  • Conèixer quines són les emocions bàsiques per a gaudir d’unes millors relacions intrapersonals i interpersonals.
  • Dotar de les tècniques necessàries per augmentar els nivells de consciència, contribuint a gestionar millor els canvis, optimitzar la presa de decisions, gestionar les crisis i els desafiaments del dia a dia, així com obtenir benestar i un alt rendiment personal i professional.
  • Obtenir els aprenentatges més precisos per a la detecció i modificació de patrons en les relacions i experiències humanes.

CONTINGUTS – 90h

-Habilitats de comunicació

1. El procés de comunicació

1.1. La comunicació interpersonal
1.2. Tipus de comunicacions
1.3. La comunicació eficaç

2. Anàlisi de la comunicació

2.1. Comunicació estratègica
2.2. Canals i informació
2.3. Adaptació de missatges

3. Psicologia de l’interlocutor

3.1. Claus de l’empatia
3.2. Llenguatge positiu
3.3. Raó i emoció
3.4. Les emocions bàsiques

4. Com corregir actuacions errònies i com reconèixer la feina ben feta

4.1. L’actitud assertiva
4.2. Neutralitzar comportaments agressius
4.3. Formular opinions i crítiques correctament
4.4. Prevenció de conflictes

5. Dificultats davant el oient

5.1. Barreres de la comunicació
5.2. Aconseguir l’atenció
5.3. L’expressió oral i escrita
5.4. Altres dificultats en la comunicació

6. Escolta activa

6.1. El funcionament de l’escolta
6.2. Temps lliure mental
6.3. Desenvolupar l’habilitat d’escoltar

7. Comunicació no verbal

-Intel·ligència Emocional

1. Intel·ligència Emocional. Marc conceptual i orígens

1.1. Què significa emocional? Definició d’emoció i estat emocional.
1.2. Origens: Intel·ligències Múltiples de Gardner, Intel·ligència Emocional de Goleman.
1.3. Construcció de les emocions. Conceptes bàsics sobre l’anatomia i funcionament del sistema límbic.

2. Consciència emocional .

2.1. Quines són les emocions bàsiques?
2.2. Funcions de cada emoció.

2.3. Classificació de les emocions.

3. Habilitats socials

3.1. La Intel·ligència emocional en la nostra vida quotidiana
3.2. Identificació de patrons emocionals pròpis i al·liens.
3.3. Els 4 processos bàsics per un autolideratge emocional.
3.4. Les competencies emocionals bàsiques.
3.5. La Intel·ligència emocional en les relacions intrapersonals.
3.6. La Intel·ligència emocional en les relacions interpersonals.

4. Ecologia emocional i salut

4.1. Pautes per la millora de l’ecologia emocional personal i relacional.
4.2. Relació entre gestió emocional i salut.

5. Principals aplicacions de la Intel·ligència emocional en l’entorn laboral

5.1. Millora de la comunicació i clima en els equips de treball.
5.2. Millorar qualitativa de les relacions interpersonals (dins de l’empresa i fora (clients, proveïdors).

-Programació Neurolingüística

1. Que és PNL?

1.1. Pressupostos bàsics de la PNL
1.2. Què és el mapa?
1.3. Disseny i consecució d’objectius
1.4. Calibratge i agudesa sensorial
1.5. Experiència sensorial versus al·lucinació (afirmacions i interpretacions)
1.6. Nivells de competència en l’aprenentatge
1.7. Comunicació verbal, no verbal i metafòrica
1.8. Submodalitats pel canvi

2. Sobre comunicació

2.1. La comunicació humana
2.2. Construccions lingüístiques. Meta-model.
2.3. Sincronia i rappot
2.4. Acompanyament verbal i no verbal
2.5. Coherència – incoherència
2.6. La reformulació
2.7. Triple posició perceptiva
2.8. Sistemes representacions

3. Sobre la relació d’ajut 3.1 Triple posició perceptiva

3.2. Polaritats. Exercici per integrar contradiccions.

3.3. La comunicació en la relació d ajuda moderna
3.4. Abordatge de conflictes interpersonals.

4. Sobre excel·lència personal

4.1. Jerarquia de valors
4.2. Condicions de bona formulació i realització d’objectius
4.3. Nivells neurològics
4.4. Estratègia de creativitat
4.5. Ecologia de vida

«Curs Subvencionat pel Consorci de la Formació Continua i finançat pel Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social»

 

[av_button label=’Més Info’ link=’manually,https://formem.cat/contactecurs’ link_target=» size=’small’ position=’center’ label_display=» icon_select=’yes’ icon=’ue201′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=» admin_preview_bg=»]

Detalles

Comienza:
abril 19-18:00
Finaliza:
mayo 31-21:00
Precio:
Gratuito
Categorías del Evento:
,
Web:
formem.cat

Organizadores

Formem centre Reus
Formem centre Valls
Formem centre Tortosa

Local

Reus
Camí de Riudoms nº40
Reus, Tarragona 43202 Espanya
+ Google Map
Teléfono
977321709
Ver la web del Local
Open chat
1
Puedo ayudarte
Escanea el código
Grup Formem
Hola,
¿Podemos ayudarte?